CED

Korte productbeschrijving

Er wordt veel van corporaties gevraagd: voldoende en betaalbare huurwoningen, verduurzaming van het woningbezit en uiteraard een moderne digitale en klantvriendelijke dienstverlening. CED helpt daarbij, met een innovatief en bewezen effectief platform dat het reparatieproces voor een groot deel automatiseert. “Net zo makkelijk en klantvriendelijk als een goede webshop.”

Direct service bij storing of defect
Uw huurders willen met plezier kunnen wonen. Is er toch een defect of een storing, dan willen zij zo snel mogelijk geholpen worden. CED regelt dat met een innovatief en klantvriendelijk platform. Met één telefoontje, e-mail of app-bericht doen uw huurders een verzoek tot reparatie én weten zij direct wanneer er gerepareerd wordt. Een service die huurders enorm waarderen.

Korte lijnen
Via ons platform kunnen uw huurders 24/7 digitaal in een taal naar keuze een reparatieverzoek indienen. Huurders maken direct zelf een afspraak voor het herstel van het mankement met de door u geselecteerde hersteller(s). En door de track & trace in de afspraakbevestiging weet de huurder precies wanneer de hersteller onderweg is. De mogelijkheid om foto’s toe te voegen aan de melding zorgt er bovendien voor dat de hersteller niet voor verrassingen komt te staan en direct doelgericht aan de slag kan.

Digitaal waar het kan, persoonlijk waar het moet
Op deze manier verloopt ongeveer 80% van uw reparatiemeldingen volledig geautomatiseerd. De ‘uitvaldossiers’ vangt CED voor u op; deze verzoeken krijgen onze persoonlijke aandacht. Heeft uw huurder een spoedmelding? Dan zijn onze mensen van de meldkamer 24/7 bereikbaar. Eventueel zet CED in deze gevallen haar eigen herstelnetwerk in. 

Winst voor iedereen
Lagere werkdruk, lagere reparatiekosten en huurders die uw reparatieservice belonen met een 8+. Dat is wat u tegemoet kunt zien als u het innovatieve platform van CED inzet in uw reparatieproces. 80% van de meldingen wordt  afgehandeld zonder dat u daar als woningcorporatie tussen zit. Uiteraard kunt u de status van de reparatieverzoeken realtime monitoren en heeft u toegang tot allerlei handige managementinformatie. Zo creërt het platform winst voor iedereen.

Specificaties

Software wordt aangeboden:

  • SaaS

Toekomstvisie

Klantvriendelijkheid verhogen in de onderhoudsketen door de combinatie van digitaal maatwerk en persoonlijke aandacht en kennis van CED 

Woningcorporaties staan voor de uitdaging om een gezonde bedrijfsvoering, lage bedrijfslasten én een klantvriendelijke dienstverlening te realiseren. Digitaal maatwerk helpt daarbij. Het zorgt voor een hogere servicebeleving en biedt ruimte voor meer persoonlijke aandacht waar dat écht nodig is. Als marktleider op het gebied van schade met een dienstverlening die de hele schadeketen omvat, van noodhulp tot reparatie, is CED uniek gepositioneerd om woningscorporaties te ondersteunen bij de uitdagingen waar zij voor staan. Klantbeleving, kostenbeheersing en innovatie staan bij onze aanpak centraal.

Bedrijfsprofiel

CED begon bijna 50 jaar geleden als schade-expertisebureau. Anno 2020 is CED een internationaal en innovatief bedrijf met een geïntegreerd aanbod in taxaties, inspecties, expertise, noodhulp, schademanagement en herstel. CED is de dienstverlener achter veel verzekeraars, vastgoedbeheerders, corporates en overheden. Waar waarde beschermd en hersteld kan worden, daar is CED. https://www.ced.nl/reparatieplatform  


Aantal medewerkers: 1800
Aantal klanten in corporatiemarkt: 60
Actief in corporatiemarkt sinds: 1990

Contactgegevens

CED
Rietbaan 40-42, 2908 LP Capelle aan den Ijssel
010-2843434

info@ced.nl
https://www.ced.nl

CED in het nieuws