Er wordt veel van corporaties gevraagd: voldoende en betaalbare huurwoningen, verduurzaming van het woningbezit en uiteraard een moderne digitale en klantvriendelijke dienstverlening. CED helpt daarbij, met een innovatief en bewezen effectief platform dat het reparatieproces voor een groot deel automatiseert. “Net zo makkelijk en klantvriendelijk als een goede webshop.”
Direct service bij storing of defect
Uw huurders willen met plezier kunnen wonen. Is er toch een defect of een storing, dan willen zij zo snel mogelijk geholpen worden. CED regelt dat met een innovatief en klantvriendelijk platform. Met één telefoontje, e-mail of app-bericht doen uw huurders een verzoek tot reparatie én weten zij direct wanneer er gerepareerd wordt. Een service die huurders enorm waarderen.
Korte lijnen
Via ons platform kunnen uw huurders 24/7 digitaal in een taal naar keuze een reparatieverzoek indienen. Huurders maken direct zelf een afspraak voor het herstel van het mankement met de door u geselecteerde hersteller(s). En door de track & trace in de afspraakbevestiging weet de huurder precies wanneer de hersteller onderweg is. De mogelijkheid om foto’s toe te voegen aan de melding zorgt er bovendien voor dat de hersteller niet voor verrassingen komt te staan en direct doelgericht aan de slag kan.
Digitaal waar het kan, persoonlijk waar het moet
Op deze manier verloopt ongeveer 80% van uw reparatiemeldingen volledig geautomatiseerd. De ‘uitvaldossiers’ vangt CED voor u op; deze verzoeken krijgen onze persoonlijke aandacht. Heeft uw huurder een spoedmelding? Dan zijn onze mensen van de meldkamer 24/7 bereikbaar. Eventueel zet CED in deze gevallen haar eigen herstelnetwerk in.
Winst voor iedereen
Lagere werkdruk, lagere reparatiekosten en huurders die uw reparatieservice belonen met een 8+. Dat is wat u tegemoet kunt zien als u het innovatieve platform van CED inzet in uw reparatieproces. 80% van de meldingen wordt afgehandeld zonder dat u daar als woningcorporatie tussen zit. Uiteraard kunt u de status van de reparatieverzoeken realtime monitoren en heeft u toegang tot allerlei handige managementinformatie. Zo creërt het platform winst voor iedereen.
Software wordt aangeboden:
Klantvriendelijkheid verhogen in de onderhoudsketen door de combinatie van digitaal maatwerk en persoonlijke aandacht en kennis van CED
Woningcorporaties staan voor de uitdaging om een gezonde bedrijfsvoering, lage bedrijfslasten én een klantvriendelijke dienstverlening te realiseren. Digitaal maatwerk helpt daarbij. Het zorgt voor een hogere servicebeleving en biedt ruimte voor meer persoonlijke aandacht waar dat écht nodig is. Als marktleider op het gebied van schade met een dienstverlening die de hele schadeketen omvat, van noodhulp tot reparatie, is CED uniek gepositioneerd om woningscorporaties te ondersteunen bij de uitdagingen waar zij voor staan. Klantbeleving, kostenbeheersing en innovatie staan bij onze aanpak centraal.
CED begon bijna 50 jaar geleden als schade-expertisebureau. Anno 2020 is CED een internationaal en innovatief bedrijf met een geïntegreerd aanbod in taxaties, inspecties, expertise, noodhulp, schademanagement en herstel. CED is de dienstverlener achter veel verzekeraars, vastgoedbeheerders, corporates en overheden. Waar waarde beschermd en hersteld kan worden, daar is CED. https://www.ced.nl/reparatieplatform
Aantal medewerkers: 1800
Aantal klanten in corporatiemarkt: 60
Actief in corporatiemarkt sinds: 1990
Het team Managing Directors van CED is gewijzigd. Ruud Kooijman (Managing Director Advice Volume) heeft na tien jaar besloten het stokje over te dragen en de organisatie te verlaten.…
Lees verderWoningcorporaties zetten steeds vaker de klant centraal. Maar dat is volgens de SSH niet dé manier om te zorgen voor tevreden klanten. ‘De klant aan de knoppen’…
Lees verderOp 23 september vindt CorporatiePlein weer – zoals vanouds – fysiek plaats in Expo Houten. Met ruim zeventig stands en een extra grote beursvloer belooft het weer een ouderwets…
Lees verderHet reparatieproces is een van de oudste werkzaamheden van corporaties. Maar dat betekent niet dat het proces stilstaat. Veranderende klantwensen, nieuwe technologieën en de drang…
Lees verderEr werd gebokst, ge-elleboogd en toch ook alweer de eerste handen geschud. Na maandenlang afstand houden en schermen turen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Maart 2022 - De allerbeste Inhoud Joost Lobée (Compaen): De allerbeste huurwoning is goed voor mens en milieu Tot…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.