Embrace

Korte productbeschrijving

Via Embrace (voorheen Umbrella) kan de klant altijd bij de woningcorporatie terecht. Of dit nu aan de balie is, via de telefoon, via chat of via het online klantportaal. Via het online klantportaal hebben huurders bovendien inzicht in hun eigen gegevens, kunnen zij 24/7 diverse zaken zelf regelen (bijvoorbeeld reparaties doorgeven en inplannen, huur betalen, huurcontracten inzien, reageren op woningen etc.) en zijn verschillende statussen inzichtelijk. Daarnaast zorgt Embrace via Social Task Management voor een goede en efficiënte samenwerking tussen eerste- en tweedelijns processen.

Op basis van een slimme kennisbank worden kennis, transacties en contactregistraties met elkaar verbonden. Dit zorgt voor grip op de dienstverlening. De klantcontactsoftware biedt KCC-medewerkers een volledig beeld van al het klantcontact. Zo kunnen zij gemakkelijk zoeken, informatie uit klantkaarten bekijken en alle contactmomenten op één tijdlijn zien: werken met Embrace maakt dienstverlening plezierig en eenvoudig.

De software is gebaseerd op een open architectuur. Wij koppelen onder andere met ERP-systemen, telefooncentrales, document management-systemen en plansystemen. Bijvoorbeeld met: Aareon (Tobias/AX), NCCW (Bis Noa), Centric (Key2Wocas), Itris, (Viewpoint), cegeka-dsa (Empire), ViaData (Connect-IT), Ortec OSP, Square DMS (ShareWorx), WoningNet en Realworks/Funda. Last but not least, zijn wij door Microsoft gecertificeerd als Gold Partner in 'Application Development'.

Specificaties

Software wordt aangeboden:

  • In huis/lokaal
  • SaaS
  • Cloud

Platform gebaseerd op:

  • Microsoft

Toekomstvisie

Er zijn op dit moment heel veel kansen voor woningcorporaties. We denken dat er op de lange termijn vooral mooie mogelijkheden liggen in de toepassing van Artificial Intelligence als chatbots en in het ‘Internet of Things’ met slimme apparaten in elke woning. Op de korte termijn kan er echter nog veel worden gedaan in de personalisatie van informatie en processen, optimalisatie van de gegevenskwaliteit en het écht investeren in de ‘User Experience’ met alle geweldige technologieën die er nu al zijn. 

Corporaties zouden per proces moeten kijken of het gedigitaliseerd kan worden. Voor sommige processen is het namelijk echt onzin om die nog analoog voor de klant uit te voeren. Maar dat betekent niet dat de menselijke kant eruit moet. In andere processen zal de klant de persoonlijke aandacht juist waarderen. Soms wil je gewoon contact met een organisatie om gerustgesteld te worden wanneer je bijvoorbeeld een verkeerde bestelling hebt gedaan. 

Focus dus op een aantal ‘use cases’ die jouw klanten en organisatie het meeste opleveren. Start klein en blijf in kleine stapjes verbeteren. Niet alleen op basis van je eigen ideeën, maar betrek ook huurders en luister naar hun wensen. Zowel direct in de vorm van testpanels als indirect door je te verdiepen in analytics. Zo zorg je ervoor dat je dienstverlening het beste aansluit op de behoefte van de klant.

Referenties

Wij werken samen met meer dan 45+ corporaties, waaronder: Eigen Haard, Casade, Mitros, Vidomes, Portaal, de  Woonmensen, Acantus, DeltaWonen, Area, Accolade, GroenWest, Kennemer Wonen, WonenBreburg, Dudok, Omnia Wonen, SCW en Lefier.

Bedrijfsprofiel

Bij Embrace geloven we in samenwerken, met zowel corporaties als leveranciers. We ontwikkelen standaard software, waaraan we klantwensen vanuit consensus kunnen toevoegen. Verder werken we aan het modulair maken van onze software, waardoor releases steeds kleiner en eenvoudiger worden. Uiteindelijk willen we richting honderd procent Software as a Service (SaaS) en een volledig ontzorgde corporatie, omdat wij geloven dat alleen zo het vereiste innovatietempo volgehouden kan worden. Niet voor één klant, maar voor al onze klanten.


Aantal medewerkers: 100+
Aantal klanten in corporatiemarkt: 100+
Actief in corporatiemarkt sinds: 2006

Contactgegevens

Embrace
Griffeweg 97/8, 9723 DV, Groningen
088 243 1800

hallo@embracecloud.nl
https://www.embracecloud.nl

Embrace in het nieuws