Duurzaamheid, nul op de meter en gasloze woningen, circulaire bouw en materialenpaspoort. Er wordt steeds meer kennis van het vastgoed gevraagd. Elke mutatie in het vastgoed is een moment van onderhoud, verduurzaming of een andere data opname. Waar laat je deze data landen en hoe deel je deze binnen de diverse processen rond het vastgoed.
Movin’U ondersteunt woningcorporaties om vanuit een integrale benadering de opname van data rond vastgoedprocessen transparanter en efficiënter te maken. Dit doen we door de processen over de afdelingen heen te bekijken en verdere integratie te realiseren.
Door registreren en gestructureerd ontsluiten van data ondersteunt Movin'U corporaties in het optimaliseren van hun processen waardoor zij zich beter kunnen richten op het beheersen van risico’s en verhogen van de voorspelbaarheid en klanttevredenheid.
Afspraken rondom de gewenste vastgoedkwaliteit en prestaties, zijn belangrijke onderdelen in het verwerven en onderhouden van de benodigde vastgoedkennis. Inzicht en sturing op het onderhoud en de kosten zorgen voor grip op het vastgoed beheer. Movin’U levert innovatieve software oplossingen waarmee u verder komt.
Software wordt aangeboden:
Platform gebaseerd op:
Met ons team ontwikkelen we gebruiksvriendelijke en innovatieve software die u helpt om uw processen op een slimme manier te organiseren en digitaliseren.
Wij leveren uw organisatie kwalitatief hoogwaardige data om de processen binnen uw vastgoed vanuit een integrale invalshoek te registreren, digitaliseren en automatiseren.
Omdat wij zelf zijn 'opgegroeid' binnen de corporatie sector, is ons systeem tot de kleinste details uitgewerkt.
Wat ons al 10 jaar uniek maakt, is de overzichtelijke en gebruiksvriendelijke software.
Het systeem leidt je door de woning en er is een controle of alle ruimtes bekeken en beoordeeld zijn. Geen keuzemenu's waar je eindeloos doorheen moet scrollen, maar een prettige manier van opnemen en registreren.
Aantal medewerkers: 15+
Aantal klanten in corporatiemarkt: 15+
Actief in corporatiemarkt sinds: 2009
Gebruikersvereniging: Gebruikerspanel
Een gebouwdossier is een soort logboek en documentopslag op basis van het gebouw. Dit is een verplichting voor elke gebouwbeheerder en geeft een compleet beeld over alle wijzigingen…
Lees verderAls gebouwbeheerder ben je verplicht om tijdens de exploitatieperiode wijzigingen aan de gebouwen en de bijbehorende installaties te (laten) registreren en aan te passen op de tekeningen.…
Lees verderVan elk vastgoedobject maak je op basis van adres een dossier aan. Deze vul je met alle gegevens, van de huurder, inspecties en toeleveranciers. Verder voeg je gemakkelijk documenten,…
Lees verderHet belang van datakwaliteit in de sector groeit. Toch lukt het gebouwbeheerders, gemeentes en corporaties vaak niet een actueel en duidelijk beeld van hun bezit te hebben. Hoe zorg…
Lees verderAfgelopen donderdag vond de corporatiesector traditiegetrouw haar weer weg naar Expo Houten, waar de twaalfde editie van…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Maart 2023 - Lef Inhoud Peter van Ling en Albert Groothuizen (Wonen Midden-Delfland): Het woningtekort oplossen? Toon lef en durf…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.