Notapp

Korte productbeschrijving

Het Notapp Platform is een procesgestuurde workflow voor verkoop en/of verhuur van registergoed waarmee woningcorporaties tijd en kosten besparen. Het platform stroomlijnt de administratieve processen en vereenvoudigt het coördineren van activiteiten rond bijvoorbeeld de taxatie, de inspectie en de overdracht. De corporatie voert regie, alle ketenpartners voeren stapsgewijs hun acties uit in het online dossier. Hierdoor wordt veel tijd bespaard. De samenwerking tussen alle betrokkenen wordt verbeterd, ook omdat alle communicatie over het dossier via het Notapp Platform verloopt.

Met onze CRM module onderhoudt de corporatie haar woningwebsite als onderdeel van haar eigen website. Wij publiceren direct op landelijke websites zoals Funda, Huislijn, Jaap, Pararius en verbinden daarmee de corporatie met geïnteresseerden. Bij een verkoop bij inschrijving worden de biedingen geregistreerd in het klantportaal en kan de corporatie, makelaar of notaris de biedingen beheren en de rangorde bepalen.

De software is ontwikkeld door Notapp in samenwerking met woningcorporaties, makelaars en notarissen. Steeds meer woningcorporaties, waaronder Ymere, de Alliantie, Mooiland, Nijestee, Vidomes, Kleurrijk, Elkien, Eigen Haard en Mitros kiezen voor het gemak en de besparing die dit platform oplevert.

De informatiebeveiliging van (persoons)gegevens is gecertificeerd op basis van de eisen ISO/IEC-27001:2013.

Het Notapp Platform heeft samenwerkingsovereenomsten (bijvoorbeeld met leveranciers van modules) met: Perfect keur, Unified Post, Kadaster, NWWI, TaxateursUnie, FotoXperience en de Nederlandse Vereniging van Makelaars en Taxateurs in onroerende goederen (NVM).

Specificaties

Software wordt aangeboden:

  • SaaS
  • Cloud

Platform gebaseerd op:

  • Microsoft

Toekomstvisie

In de toekomst wordt woninginformatie beter en meer toegankelijk. Verkopende partijen kunnen sneller complete informatie beschikbaar stellen aan potentiële kopers en/of huurders. Doordat de administratieve processen beter zijn ingericht, wordt de time-to-market kleiner. Verkoper en koper komen eerder in gesprek.

Enerzijds vanwege een snellere toegang tot de markt, anderzijds door een zorgvuldig aangelegde database met profielen van woningzoekenden. Dit maakt de Corporatie tot regisseur van het overdrachtsproces. Notapp ondersteunt daarbij in alle (achtergrond-) processen. Met compleet digitale afwikkeling. Zowel in de voorbereidingsfase, het aanbieden aan de markt, de bemiddeling en de afwikkeling van de overdracht.

Referenties

Ymere, de Alliantie, Mooiland, Nijestee, Vidomes, Kleurrijk, Elkien, Eigen Haard en Mitros en meerdere woningcorporaties gebruiken het Notapp Platform. De door hen geselecteerde partners (onder andere taxateurs, makelaars en notarissen) werken met onze applicatie. Deze opdrachtgevers hebben binnen één portal zicht op alle informatie over de verkoop- en verhuurobjecten.

Bedrijfsprofiel

Notapp maakt het overdragen van registergoed voor alle betrokkenen in de keten minder arbeids- en kapitaalintensief. Met onze diepgaande kennis van registergoed zorgen we voor een soepele samenwerking met taxateurs, banken, makelaars en notarissen. Daar leven we voor en daar leven we van. In 2000 zijn we gestart om het werk van notarissen makkelijker te maken. Nu bouwen we software voor woningcorporaties, banken en beleggers. Ons kernteam bestaat uit vijftien gedreven professionals.


Aantal medewerkers: 15
Aantal klanten in corporatiemarkt: 20
Actief in corporatiemarkt sinds: 2012

Contactgegevens

Notapp
Lt. Gen. Van Heutszlaan 4, 3743 JN, Baarn
088 668 28 00

info@notapp.nl
https://www.notapp.nl

Notapp in het nieuws