CED: Samenwerken met woningcorporaties aan klanttevredenheid

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Op 24 september vindt CorporatiePlein voor het eerst in de geschiedenis als hybride evenement plaats: online en op beperkte schaal offline in Expo Houten. Verreweg het grootste gedeelte van de bezoekers zal de tiende editie van CorporatiePlein online meemaken. Wat mogen ze verwachten op de virtuele beursstands en tijdens online kennissessies van de verschillende exposanten? CorporatieGids.nl ging hier alvast over in gesprek met Ruud Klabbers, accountmanager bij CED.

Tijdens CorporatiePlein vertelt CED meer over hoe het corporaties kan ondersteunen bij het realiseren van een efficiënter reparatieproces en het vergroten van de huurderstevredenheid.  Ruud: “CED is al bijna vijftig jaar actief als schade- en herstel expert in verschillende branches, zoals de verzekeringsmarkt. Hierin hebben we veel programma’s doorlopen om klanttevredenheid te vergroten. Vanwege deze bewezen successen heeft Woonstad Rotterdam ons gevraagd te kijken welke verbeteringen er mogelijk waren in hun reparatieproces. Over de uitkomsten vertellen we samen met Woonstad Rotterdam tijdens de beurs graag meer.”

Klanttevredenheid
Bij de samenwerking met Woonstad Rotterdam heeft CED op basis van wederzijdse ervaringen een digitaal reparatieplatform gebouwd waarin de huurder centraal staat. “Uit de applicatie kunnen bijvoorbeeld inzichten worden verkregen over de KPI’s van de herstellers en de klanttevredenheid. De huurder kan niet alleen eenvoudig 24/7 een reparatieopdracht geven, maar ook meteen een afspraak plannen op een moment naar voorkeur. Middels een koppeling met het backoffice-systeem van de corporatie is alle belangrijke informatie direct inzichtelijk.”

Kennissessies
“Bezoekers zijn tijdens de beurs van harte welkom in één van onze kennissessies,” gaat Ruud verder. “Hierin gaan we verder in op de samenwerking tussen CED en Woonstad Rotterdam. Maar ook tussendoor kunnen ze op onze virtuele beursstand terecht, en vertellen we graag meer over de applicatie en het gebruikersgemak voor alle betrokken in het reparatieproces.”

Aanmelden voor CorporatiePlein 2020 kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: CED