Corporaties kiezen voor reparatieverzoeken via de Corporatie Cloud

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Afgelopen periode hebben maar liefst vier corporaties gekozen om aan de slag te gaan met het reparatieverzoekenproces via de Corporatie Cloud. Zowel HW Wonen, Gemeentelijk Woningbedrijf van Koggenland, Woonpalet Zeewolde als De Vooruitgang uit Volendam kozen voor de cloud oplossing.

Dagelijks Onderhoud
Met het reparatieverzoekenproces via de Corporatie Cloud krijgen de corporaties een systeem waarmee huurders, aannemers en de corporaties werken in één geïntegreerd proces. Opvoeren en plannen met een paar klikken zonder dat men last heeft dat het proces over afdelingen, met verschillende systemen en buiten uw organisatie plaats vindt. Het reparatieverzoekenproces wordt op een efficiënte manier geautomatiseerd waarbij veel werkzaamheden automatisch worden gestuurd en er een duidelijk overzicht is wat de status van het proces is. Geen losse mailtjes, faxen of gele briefjes meer maar het hele proces is traceerbaar in één systeem en alles wordt slechts één keer vastgelegd.

32 scenario's
Het proces via de Corporatie Cloud ondersteunt standaard 32 scenario's waarbij tevens de mogelijkheid bestaat voor de corporatie om nieuwe scenario's toe te voegen.

Corporatie Cloud
Anders dan een traditioneel systeem en/of een daarop gebaseerde workflow biedt de Corporatie Cloud de mogelijkheid om processen afdelings- en organisatie overschrijdend op elkaar af te stemmen en de uitvoering te monitoren. Hierdoor is het mogelijk om ketensamenwerking te sturen waarbij leveranciers en corporatie over de grenzen van de organisatie heen de samenwerking zoeken om een reparatieverzoek zo efficiënt mogelijk af te handelen.

Bron: NCCW

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van NCCW in de CorporatieGids 2015 te bekijken.