easySuite: de totaaloplossing voor de digitale dienstverlening

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

easySuite is een unieke oplossing bestaande uit twee product families en familieleden die los van elkaar te gebruiken zijn, maar samen zorgen voor dé totaaloplossing voor digitale dienstverlening!

easyMatch
Allereerst de easyMatch familie. easyMatch is het antwoord op alle uitdagingen op het gebied van woonruimteverdeling. De focus ligt bij easyMatch aan de ene zijde op vermindering van derving. Het verminderen van de derving wordt onder andere gerealiseerd door in te zetten op kwalitatieve reacties van woningzoekenden. Het streven is om de woningzoekenden voordat zij reageren zo compleet mogelijk te informeren over de woning, de omgeving maar ook de slaagkans. Daarnaast bieden we de corporatie gereedschappen als automatisch aanbieden, een interessepeiling, groepsaanbieding of groepsbezichtiging om het totale proces per woning zo efficiënt mogelijk te laten verlopen.

Aan de andere zijde ligt de focus op het bieden van optimale digitale dienstverlening en een zo persoonlijk mogelijke ervaring voor de woningzoekenden. Goede digitale dienstverlening betekent dat de woningzoekenden online gemakkelijk alle antwoorden op hun vragen kunnen vinden, 24 uur per dag inzicht hebben in hun dossier en het verdeelproces, en dat ze ook digitaal kunnen deelnemen aan het verdeelproces. Zo kunnen woningzoekenden via onder andere de website reageren op aanbiedingen, zich afmelden voor een bezichtiging, documenten toevoegen aan hun dossier en nog meer! Daarnaast hebben we afscheid genomen van het klassieke zoekproces. In plaats van dat een woningzoekende zelf, door middel van filters, op zoek moet gaan naar de juiste woning, presenteren wij deze direct aan de woningzoekende op basis van relevantie.

Naast easyMatch voor reguliere huisvesting biedt de easyMatch familie ook gespecialiseerde oplossingen voor Studenten huisvesting en Short Stay. Tot slot biedt easyMatch een unieke oplossing voor de automatisering van de het volledig urgentieproces.

easyContact
De tweede familie heet easyContact. easyContact is een familie van oplossingen waarbij de focus volledig ligt op digitaal klantcontact, zowel intern als extern.

Als basis voor uw website bieden we easyContact web. Deze oplossing biedt 100% beheersbaarheid zodat uw website mee kan blijven groeien en mee kan veranderen met de verwachtingen van uw klanten en de laatste technische trends. Daarnaast biedt Qvision geen ‘mijn omgeving’ (klantportaal) meer. In plaats daarvan biedt easyContact web een persoonlijke website om de allerbeste klantreis te garanderen. Breidt u easyContact web uit met onze multiweb-oplossing, dan kunt u zelf volledig zelfstandig nieuwe websites aanmaken, vormgeven en inrichten zonder dat daar technische kennis voor nodig is. Ideaal voor bijvoorbeeld een nieuwbouwproject, huurdersvereniging of VvE.

Nog interessanter wordt het als ook easyContact Screen wordt ingezet. Met deze narrowcasting- oplossing kunt u informatie uit het content management systeem, die bijvoorbeeld ook wordt gebruikt op de website, het intranet of de kennisbank direct, tonen op een TV-scherm. Zo’n scherm kunt u gebruiken bij uw entree om bezoekers te informeren over bijvoorbeeld nieuws of woningaanbod, in uw kantine om belangrijke informatie van het intranet te delen of zelfs bij de entree van uw complexen om bewoners actief te informeren over nieuws, onderhoud, etc.

Om uw frontoffice medewerkers te ondersteunen, bieden we easyContact KCC. Deze oplossing biedt een kennisbank, klantenkaart, zaaksysteem, registratie van alle klantcontacten en centrale afhandeling van alle inkomende kanalen, waaronder e-mail, social media, telefonie en baliecontact. Daarnaast kan deze oplossing naadloos worden geïntegreerd met onze intranet-oplossing, zodat er een zaakgericht intranet ontstaat met geïntegreerde toegang tot klantinformatie, woninginformatie en de kennisbank.

Bron: Qvision

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Qvision te bekijken.