Greenvalley vertelt over het afhandelen van klantcontacten op CorporatiePlein

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

"Binnen de filosofie van GreenValley staat de vraag van de klant centraal. De kwaliteit en doorlooptijd moeten daarbij goed bewaakt worden." Dat stelt Patrick Overdelinde van het Delftse softwarebedrijf. GreenValley wil woningcorporaties dan ook meer vertellen over hun software met centrale kennisbank tijdens CorporatiePlein, het bedrijfsvoering & ICT-evenement voor woningcorporaties op 24 september in Expo Houten.

"Veel woningcorporaties zijn op dit moment aan het digitaliseren, en dat gaat gepaard met kostenbesparingen en een focus op efficiëntie," aldus Patrick. "Bij veel organisaties zal dit leiden tot een vermindering van het aantal FTE's. Hierdoor ontstaan er minder managementlagen en komt er meer verantwoordelijkheid te liggen bij de medewerkers."

"GreenValley wil hierop inspelen met eenvoudig te gebruiken 'state of the art'-software met centrale kennisbank. Hierin is alle informatie beschikbaar die de medewerkers nodig hebben tijdens hun klantcontacten. Het GreenValley Zaaksysteem kan hierbij worden ingezet voor een snelle en duidelijke zaakafhandeling. Geïnteresseerd in hoe je met ons de kwaliteit van het klantcontact kunt verbeteren? Kom op 24 september dan zeker langs bij onze stand op CorporatiePlein."

Greenvalley is tijdens CorporatiePlein te vinden op stand 4.