Kennissessie 'Online dienstverlening - sturen op efficiency'

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Dinsdag 11 november was ProImpact spreker bij de kennissessie ‘Online dienstverlening – sturen op efficiency’, gegeven op het hoofdkantoor van Domesta te Emmen. Medewerkers van verschillende corporaties kwamen deze dag bijeen om meer informatie te verkrijgen over online dienstverlening en kennis met elkaar te delen.

Divers programma
De kennissessie georganiseerd door Techxx ging van start met een uitleg over de digitale mogelijkheden onder het mom ‘Waarom moeilijk doen als het DIGITAAL kan’ door Andersom. Ook werden SharePoint en het KlantVenster-platform als strategisch startpunt besproken, werden er demo’s gegeven met kant-en-klare instrumenten voor online dienstverlening en gaf Domesta uitleg over samenwerken en communiceren binnen een organisatie.

Online dienstverlening wordt steeds belangrijker
Het online bedienen van uw klanten wordt steeds belangrijker. Deze bewustwording wordt ook steeds groter. De overheid wil dat alle overheidszaken vanaf 2017, ook digitaal geregeld kunnen worden. Wart Meelker van ProImpact gaf een presentatie over ‘Online klantbediening’. Hierin werd besproken hoe het maximale uit de corporatie website en het klantenportaal kan worden gehaald, zodat uw klant optimaal via deze kanalen wordt bediend. De deelnemers kregen ook de case ‘Verhuurmutatieproces’ voor zich, hierin werd het Workflowmanagement via Microsoft SharePoint besproken. Als afsluiting van de middag gaf Domesta een presentatie waarin het belang van document management aan de orde werd gebracht. Document management kan worden gezien als het fundament voor een goede online dienstverlening en zaakgericht werken.

Bron: ProImpact

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van ProImpact in de CorporatieGids 2014 te bekijken.