NCCW: Van achterstand naar blije klant

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Tijdens de Digitale Corporatie Carrousel op 14 juni 2018 in Almere tonen we voor het eerst het nieuwe proces Achterstandsbeheer. Met het nieuwe proces Achterstandsbeheer wordt ingezet op een moderne en vooral snellere communicatie naar de huurder. Als basis biedt het nieuwe proces een gesegmenteerde aanpak; niet iedere huurder met een achterstand is immers hetzelfde. Bekijk in deze sessie de nieuwe mogelijkheden waarmee het beheren van achterstanden gemakkelijk voor u wordt gemaakt. U kan hiermee een individuele benadering hanteren en eenvoudig een dossier vormen, wat leidt tot een beter betaalgedrag. Daarnaast is een individuele benadering een vereiste in een gerechtelijk traject. Kortom een efficiënter proces en beter betaalgedrag van uw klanten.

Naast het proces Achterstandsbeheer tonen we u nog drie processen (van melding tot uitvoering, van inspectie tot oplevering, van factuur tot betaling). In een carrousel met korte interactieve sessies gaat u ervaren hoe NCCW u helpt uw processen zowel efficiënter als klantvriendelijker uit te voeren. In elke sessie krijgt u antwoord op twee vragen: 'Waarom wordt mijn proces hiermee efficiënter?’ en ‘Waarom wordt mijn klant hier blij van?’. 

De Digitale Corporatie Carrousel is een must voor iedere corporatiemedewerker die zijn of haar processen efficiënter én klantvriendelijker wil maken.

Klik hier om direct (gratis) aan te melden.

Bron: NCCW | Foto: NCCW