POM: Nieuwe ‘Algemene correspondentie’-module om digitale transformatie bij corporaties te bevorderen

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

De juiste huurder op het juiste moment voorzien van de juiste informatie. POM ondersteunt corporaties hier al jaren mee met haar software, en introduceert op CorporatiePlein een nieuwe module: ‘Algemene correspondentie’. Wat houdt deze module precies in en wat kunnen bezoekers nog meer verwachten bij POM tijdens het evenement? We spraken er alvast over met Jeroen Dexel, Business Development Manager bij POM.

Wat staat centraal op jullie stand tijdens CorporatiePlein 2024?
POM gaat verder dan het versturen van berichten met een betaallink voor de maandelijkse huur. Jaarlijks wordt de software uitgebreid met nieuwe slimme co-innovaties die POM samen met woningcorporaties ontwikkelt. Denk hierbij aan het automatiseren en digitaliseren van de huurverhoging, de afrekening van de service- en stookkosten en verschillende selfservicemogelijkheden zoals de Payment coach. Steeds meer krijgen we de vraag van woningcorporaties om de dagelijkse poststroom te versturen, waarbij er snel geschakeld kan worden met het versturen hiervan. 

Graag presenteren we tijdens CorporatiePlein 2024 dan ook onze nieuwste module ‘Algemene correspondentie’. Met de nieuwe module helpen we woningcorporaties weer iets verder met de digitale transformatie. Deze innovatie maakt het namelijk mogelijk om alle dagelijkse post via POM te versturen. Hierbij wordt ingezet op het digitaal versturen van poststukken via e-mail. Bij het ontbreken van een e-mailadres of een bounce op het e-mailadres, wordt als back-up volledig automatisch een brief verzonden naar de huurder. Zo is de woningcorporatie er zeker van dat de huurder tijdig de post ontvangt. Kortom: Je verstuurt de dagelijkse post met de logica en intelligentie van POM. Eenvoudig, snel en digitaal! 

Voor welke informatie kunnen bezoekers bij jullie terecht?
Bezoekers kunnen bij POM terecht voor meer informatie over de nieuwe module ‘Algemene correspondentie’. We bekijken graag samen met de bezoekers de mogelijkheden en nemen de benodigdheden door, zodat niets een vlekkeloze overstap naar algemene correspondentie via POM in de weg staat.

Maar ze kunnen ook terecht voor de beste ‘tips and tricks’ over het digitaliseren en automatiseren van het huurincassoproces, service- en stookkostenproces en de jaarlijkse huuraanpassing. Natuurlijk is iedereen ook gewoon welkom voor een gezellig praatje met Cindy, Jeff, Adriaan of mijzelf.

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Bij POM helpen we corporaties verder op het gebied van digitalisering, automatisering, kunstmatige intelligentie en sociaal huurderschap. Dit doet POM door slimme innovatieve oplossingen voor woningcorporaties aan te bieden. Denk hierbij aan het automatiseren en digitaliseren van de huurincasso, huurverhoging en van de service- en stookkosten, of aan het versturen van de algemene correspondentie. Allemaal innovatieve oplossingen die ervoor zorgen dat medewerkers van woningcorporaties op een innovatieve manier kunnen werken en daarmee veel tijd besparen. Tijd die weer besteed kan worden aan huurders die dit echt nodig hebben.

POM is op CorporatiePlein te vinden op stand 38.

Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: POM