Woningcorporatie Stadlander verbetert haar digitale dienstverlening grondig. ‘Waarmee kan ik u helpen?’ is de uitnodigende vraag waarmee de websitebezoekers vanaf nu worden verwelkomd. Eigenlijk begroet de Stadlander website hen op dezelfde manier zoals een baliemedewerker of -medewerkster dat zou doen.
Om de meest uiteenlopende vragen van huurders en andere belangstellenden op de juiste wijze te beantwoorden, raadplegen medewerkers van het Stadlander Klanthuis een actuele kennisbank. Dezelfde kennisbank is nu één op één ook digitaal beschikbaar voor alle bezoekers van de Stadlander website. 24 uur per dag en zeven dagen in de week. Huurders en andere geïnteresseerden met vragen aan Stadlander hoeven er de deur niet meer voor uit of zich door kantoortijden te laten beperken.
Wim van de Water van HC&H ondersteunt Stadlander in diverse projecten op weg naar een verbeterde digitale dienstverlening.
Bron: HC&H Consultants
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van HC&H in de CorporatieGids 2014 te bekijken.
Wat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Maart 2024 - Huurderstevredenheid Inhoud Cécile Engelsma (WormerWonen): Huurderstevredenheid draagt bij aan ons bestaansrecht…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.