TOPdesk: Enterprise Service Management bieden met een glimlach

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Het vinden van het antwoord op al je IT-, facilitaire, HR- en andere servicevragen op één plek. TOPdesk vertelt hier op 22 september tijdens CorporatiePlein meer over. Voorafgaand aan de beurs spraken wij hier alvast kort over met Business Unit Manager Petra Overweel: “Wij noemen dit Enterprise Service Management met een glimlach.”

Wat staat centraal op jullie stand op CorporatiePlein 2022?
TOPdesk staat voor het samenbrengen van verschillende serviceafdelingen in één overzichtelijke tool. Of medewerkers nou te kampen hebben met een slecht werkende laptop of liftstoring, de afhandeling van alle type meldingen verwerk je snel en eenvoudig in TOPdesk. Dit noemen wij 'Enterprise Service Management met een glimlach!’. 

Voor welke informatie en kennissessies kunnen bezoekers bij jullie terecht?
Binnen corporaties is TOPdesk een veelgebruikte tool. Wil jij meer uit jouw TOPdesk halen, of heb je vragen over het gebruik? Wij staan voor je klaar op het Corporatieplein, standnummer 37! Ken je ons nog niet? We geven je graag een korte demonstratie.

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Dit jaar laten wij bezoekers ook ervaren hoe makkelijk het is om een bedrijfsfiets of -auto te reserveren via TOPdesk. Een probleem op een van jullie locaties en moet je er direct heen? Je ontdekt zelf hoe eenvoudig en snel je een reservering aanmaakt in TOPdesk. Wij informeren je ook graag over de vele andere mogelijkheden met de reserveringsmodule. 

TOPdesk is op CorporatiePlein te vinden op stand 37.

Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: TOPdesk