Unexus Cloud toegepast bij telefooncentrale Woningcorporatie de Alliantie

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Het datacenter van woningcorporatie de Alliantie is gemigreerd naar de Unexus cloud. Hiermee kiest de Alliantie ervoor om de snelheid in telefonie te behouden en tegelijkertijd te investeren in een moderne centrale. De cloud biedt daarnaast voordelen voor onze klant op het gebied van veiligheid, redundantie en gemak waardoor meer tijd en ruimte ontstaat om te focussen op andere bedrijfsprocessen.

Voorbereid op de toekomst
Met deze migratie en de integraties met Azure en Microsoft 365 die daarnaast ook zijn gemaakt, hebben wij voor de Alliantie een stevige basis gelegd voor het optimaliseren van haar klantcontact. De woningcorporatie is met deze modernere inrichting van de centrale beter voorbereid op de toekomst.

Huurders
De migratie is goed verlopen. Medewerkers van de klantenservice konden op de maandagochtend zonder al te veel problemen de werkdag beginnen. Zij zullen merken dat met deze overstap de achterkant moderner is ingericht. Dit betekent voor medewerkers van de Alliantie dat het gebruiksgemak en het belgemak is toegenomen. Met als doel het klantcontact voor medewerkers makkelijker te maken en zo de huurder nog beter te woord kunnen staan.  

Bron: Unexus, Foto: De Alliantie