Hoe kunt u als woningcorporatie iedere huurder een vijfsterrenservice bieden? Veel huurders nemen slechts één keer per jaar contact met u op – of zelfs nog minder. Dus heeft u ook slechts beperkt de ruimte om de juiste indruk te maken op uw huurders. Hoe voldoet u aan zijn verwachtingen en levert u écht waardevolle service?
Ontdek het 31 oktober en 7 november tijdens het event ‘Vijfsterrenservice voor iedere huurder’ hoe technologie u helpt om uw huurders een vijfsterrenservice te bieden. Ervaar de kracht van chatbots, QR-scanning bij reparatieverzoeken en proactieve communicatie met huurders op basis van segmentering in onze exclusieve demo’s. En ga in discussie met een kleine, exclusieve groep vakgenoten over de toekomst van uw dienstverlening.
Het evenement vindt twee keer plaats:
• donderdag 31 oktober bij SAP in Den Bosch;
• donderdag 7 november in de IJsselstroom in Zutphen.
Bekijk het volledige programma op onze website en meld u direct aan!
Bron: Ctac, Foto: Ctac
Wat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Maart 2024 - Huurderstevredenheid Inhoud Cécile Engelsma (WormerWonen): Huurderstevredenheid draagt bij aan ons bestaansrecht…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.