Ziezodan: Reparatieonderhoud efficiënter en minder foutgevoelig maken

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Iedere woningcorporatie voert reparaties uit aan haar bezit. Maar niet iedereen doet dat op dezelfde manier. Hoe kunnen corporaties dit proces efficiënter en minder foutgevoelig inrichten met een hogere klanttevredenheid tot gevolg? Ziezodan vertelt daar op 23 september meer over tijdens CorporatiePlein, en wij spraken daar alvast over met Simon Helder.

Met ziezodan kunnen corporaties hun inzicht in de efficiency van reparatieonderhoud vergroten, begint Simon. “Dit doen wij door het proces en de communicatie rondom melden, plannen en repareren vereenvoudigen en slimmer maken. De dienstverlening van ziezodan is daarbij naadloos te integreren in bestaande processen.”

Grip op reparatieverzoeken
Bezoekers kunnen op 23 september deze voordelen zelf ervaren. “Corporatiemedewerkers die grip willen krijgen op reparatieverzoeken, planning en kosten, zijn van harte welkom op onze stand. Daar vertellen we meer over hoe we hen kunnen helpen én geven we verschillende kennissessies. Hierin vertellen we over het direct inzicht krijgen in de status van alle verzoeken, het verminderen van CO2-uitstoot, het aantal facturen verminderen, tijd besparen én automatisch inzicht krijgen in hoe tevreden de huurder is.”

Ziezodan is te vinden op stand 68 op CorporatiePlein.

Aanmelden voor CorporatiePlein 2021 kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: Ziezodan