CorporatieGids Magazine

NOVEMBER 2025 I 73 72 I CORPORATIEGIDS MAGAZINE Daniëlle Rozemond en Marieke Otten (Intermaris): Klantcontact blijft mensenwerk, ook in een digitale wereld De huurders van een woningcorporatie zijn in hun diversiteit vaak een goede afspiegeling van de samenleving: jong en oud, digitaal en minder digitaal vaardig en met verschillende achtergronden. Dit leidt tot uiteenlopende wensen en verwachtingen, wat goed klantcontact tot een vak op zich maakt. In gesprek met CorporatieGids Magazine vertellen Daniëlle Rozemond, Teamleider Klant en Facilitair Centrum, en Marieke Otten, KCC-Kwaliteitsmedewerker, van Intermaris over hoe de corporatie haar klantcontact heeft georganiseerd, welke rol digitalisering daarin speelt en hoe de focus verschuift naar efficiëntere, maar ook persoonlijkere dienstverlening. “Digitalisering helpt ons om sneller te werken en meer inzicht te krijgen, maar het blijft mensenwerk.” Op de foto: Daniëlle Rozemond (links) en Marieke Otten (rechts)

RkJQdWJsaXNoZXIy Mzg5Mzg=