Bright Answers: Corporaties ondersteunen de ultieme klanttevredenheid te realiseren

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Om ultieme klanttevredenheid te kunnen bereiken, is efficiënte communicatie met huurders onmisbaar. Hoe zet je hierbij de huurder centraal en maak je gebruik van de laatste technologische ontwikkelingen? Bright Answers vertelt op CorporatiePlein meer over hoe het corporaties hierbij ondersteunt en wij spraken voorafgaand aan de vakbeurs alvast met Accountmanager Jeroen Rol.

Wat staat centraal op jullie stand op CorporatiePlein 2023?
Wij verwelkomen u graag op onze stand om u inzicht te geven in de ontwikkelingen die wij afgelopen jaar hebben doorgemaakt. Ons Document Management Systeem (DMS) Klantvenster Online is verrijkt met slimme functionaliteiten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het gemakkelijk kunnen versturen van grote hoeveelheden brieven, waarbij de hele poststroom geautomatiseerd verloopt.

Voor welke informatie kunnen bezoekers bij jullie terecht?
Wij merken in de markt toenemende behoefte voor expertsystemen die corporaties beter kunnen ondersteunen om de ultieme klanttevredenheid te kunnen bewerkstelligen. Hierbij wordt de huurder echt centraal gesteld in het digitale landschap. Bezoekers die momenteel bezig zijn met hun klantvisie of die deze recentelijk hebben vastgesteld laten wij graag de mogelijkheden zien van onze complete suite, inclusief DMS, klantvolgsysteem, klantportalen en apps. Door onze jarenlange ervaring met en onze volledige focus op het digitaliseren van processen voor woningbouwcorporaties kunnen wij helpen met óf een enkel onderdeel óf het volledige digitale pakket om de huurder te ondersteunen en de efficiency van de corporatie te verhogen. Een mooi voorbeeld hiervan is het verhuurmutatieproces dat wij volledig gedigitaliseerd hebben inclusief de opname-apps. Hiermee wordt de leegstand beperkt en wordt een hoop tijd, en dus ook geld, bespaard.

Voor bezoekers die het liefst alles in één systeem hebben, is onze suite uniek. Zowel het klantvolgsysteem als het DMS worden in één omgeving gecombineerd, zodat alles naadloos met elkaar geïntegreerd is en de medewerker niet meer tussen meerdere schermen hoeft te wisselen en niet meer hoeft na te denken over waar hij wat moet archiveren of afhandelen.

Dit kunnen wij voor alle bezoekers bewerkstelligen met een real-time koppeling met het ERP-systeem, ongeacht of dit nu ViewPoint, XBIS, Wocas, Empire (Online) of Tobias (365) is. Zo beschikken zowel de medewerkers op kantoor als de medewerkers die onderweg zijn altijd over alle actuele gegevens en alles wat er speelt rondom een huurder of een woning.

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Wij helpen corporaties met volledig op Microsoft 365 gestoelde modules die wij als best practice-oplossingen aanbieden. Dit betekent dat deze getoetst zijn met de corporaties en de marktstandaarden als CORA en VERA. Door continuous deployment blijven deze altijd voldoen aan de nieuwste ontwikkelingen in de branche en aan de geldende wet- en regelgeving. We merken dat veel corporaties wel willen digitaliseren, maar hier niet de benodigde resources voor beschikbaar hebben. Deze corporaties kunnen wij volledig ontzorgen en met minimale impact toch helpen om haar digitaliseringsdoelstellingen te behalen.

Bright Answers is op CorporatiePlein te vinden op stand 59.

Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: Bright Answers