Hoe bereiken woningcorporaties een betere serviceverlening aan huurders?

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Dat is een uitdagende vraag. Als woningcorporatie wil je wel de juiste informatie verstrekken, maar niet altijd lukt dat. De werkdruk is groot, onder andere door veranderende wet- en regelgeving. AVG-richtlijnen, een aangepaste Woningwet, de enorme vraag naar woningen en de noodzaak om duurzaam te bouwen maken het er niet eenvoudiger op. Toch ben ik ervan overtuigd dat informatieverstrekking en veilige borging van informatie beter kan, zoals SWEMP dit heeft gedaan.

Klanten van tegenwoordig verwachten snelheid en gemak, dus ook huurders… Woningcorporaties hebben huurders als klant. Ze verwachten snelle antwoorden en een serviceverlening waarbij alle huurdersinformatie bekend, actueel en toegankelijk is. Toch lukt dat vaak niet. Verouderde DMS-systemen (Document Management Systemen) blijken daar vaak debet aan te zijn. Ze zijn niet gemaakt om met moderne apps of andere systemen te integreren. Met tot gevolg dat een compleet beeld van de huurder ontbreekt. Gelukkig is er een antwoord! Deze vertel ik je graag tijdens de keynote.

Meld je nu aan via deze link.

Bron: OneXillium, Foto: OneXillium