Speciaal voor Itris-gebruikers van Bright Answers: Inspiratiedag op 29 februari

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Bright Answers organiseert op 29 februari speciaal voor haar klanten die gebruikmaken van ViewPoint een Inspiratiedag. Op deze dag worden succesverhalen van collegacorporaties gedeeld in interactieve sessies, waarin ingezoomd wordt op hoe organisaties het maximale uit deze systemen kunnen halen. De dag wordt gehouden op een centraal gelegen locatie nabij Utrecht en Amersfoort, deze wordt definitief bepaald aan de hand van het aantal deelnemers. Aanmelden kan via deze link. Let op: de belangstelling blijkt groot en inschrijven kan tot 4 februari. Daarna kan Bright Answers geen plaats meer garanderen, dus zorg dat je er op tijd bij bent!

Organisator Sander Vlek: “De inloop begint ’s ochtends om 09:30. Tussen 10 en 12 uur komen de eerste twee klanten aan het woord. Zo vertelt Sité Woondiensten over hoe zij de meerwaarde benutten van de aansluiting van het klantportaal op het zaaksysteem van ViewPoint. Hoe informeer je huurders en beweeg je hen richting selfservice op het klantportaal?”

“Beter Wonen Almelo vertelt met welke aanpak zij de kennisbank binnen de corporatie nieuw leven hebben ingeblazen, hoe zij de inhoud up-to-date houden en met welke betrokkenen binnen de corporatie zij dit doen. Daarnaast zullen zij onder andere laten zien hoe de kennisbank eenvoudig integreert met de nieuwe website.”

“Na de lunch begint de middagsessie om 12:45 met Woonborg die vertelt hoe het medewerkersportaal Klantvenster hen als eerste gebruiker ondersteunt bij de klantgerichte processen voor alle medewerkers met klantcontact, zowel binnen de organisatie als in de wijk. Vanuit Bright Answers wordt er aansluitend een sessie gehouden over ontwikkelingen in de markt en innovaties die aan de horizon gloren. De dag wordt afgesloten met een borrel.”

Inschrijven kan via deze link.

De agenda ziet er als volgt uit:

09:30 - 10:00 Inloop

10:00 - 12:00 Ochtersessies

  • Welkom
  • Klant vertelt: Website en huurdersportaal
  • Interactieve sessie
  • Klant vertelt: Kennisbank

12:00 - 12:45 Lunch

12:45 - 15:00 Middagsessie

  • Klant vertelt: Klantvenster Medewerkersportaal voor ViewPoint
  • Bright Answers vertelt over ontwikkelingen in de markt en welke innovatie eraan komt
  • Interactieve sessie

15:00 - 15:30 Afsluiting & Borrel

Bron: Bright Answers, Foto: Bright Answers