 
 
							In een tijd waarin concurrentie feller is dan ooit tevoren en klanten steeds hogere verwachtingen hebben, is goede klantenservice essentieel voor bedrijven die zich willen onderscheiden.…
Lees verder 
 
							‘Goedemorgen, waar kan ik u mee helpen?’ Een vraag waaruit niemand kan leiden of deze gesteld is door een persoon of een chatbot. Steeds vaker wordt er binnen de klantenservice…
Lees verder 
 
							Artificial Intelligence (AI) heeft de afgelopen jaren enorme vooruitgang geboekt en heeft zijn stempel gedrukt op diverse sectoren. Een opwindende ontwikkeling, is het vermogen van…
Lees verder 
 
							Aan iemands stem kunnen we veel afleiden. Is de persoon blij, boos, ongeduldig of meelevend? Zeker wanneer het aankomt op klantenservice is een stem belangrijk. Als klant wil men geholpen…
Lees verder 
 
							De afgelopen maanden lijkt kunstmatige intelligentie zich te ontwikkelen in sneltreinvaart. Een technologie die veel meerwaarde kan hebben voor het klantcontact bij woningcorporaties.…
Lees verder 
 
							We kunnen wel stellen dat we tegenwoordig in een digitale maatschappij leven. Leven doen we samen met digitale apparaten, producten kopen we online en AI is steeds meer onderdeel van…
Lees verder 
 
							De afgelopen jaren heeft er verandering plaatsgevonden. Veel verandering als het aankomt op klantenservice. Waar het ooit begon met direct contact met een medewerker van het bedrijf,…
Lees verder 
 
							Sinds ChatGPT vorig jaar online kwam, is er veel over te doen geweest. Er werd dan ook vol verwachting uitgekeken naar versie 4 die onlangs is verschenen. De chatbot wordt door…
Lees verder 
 
							Technologie is volop in ontwikkeling en daardoor is er veel gaande binnen de branche. Daarvan willen we u graag op de hoogte houden. Het is daarbij ook goed om te weten welke rol 10FORIT…
Lees verder 
 
							Met ons brein kunnen we zowel bewust als onbewust nadenken. Het ontwikkelen van dat bewuste denken heeft ervoor gezorgd dat de mens de dominante diersoort is geworden. Waar onze voorouders…
Lees verderZoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2025-editie, de vijftiende van het…
www.corporatieplein.nl 
							CorporatieGids Magazine - September 2025 Inhoud Rob Boogaard (Clavis): Lagere werkdruk en tijdswinst door de inzet van AI Leen Spaans en Henk Korevaar…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.