Gloednieuwe ERP-CRM propositie Commercial Real Estate markt

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

De Commercial Real Estate (CRE) markt start een nieuwe fase in de digitale transformatie doordat Aareon CRE, OSRE en Embrace – The Human Cloud de handen ineen hebben geslagen. Deze marktpartijen lanceren een gloednieuwe ERP-CRM propositie!

360-graden klantbeeld, omnichannel dienstverlening en real-time inzicht in serviceprocessen
De succesvolle samenwerking van Aareon en Embrace in de woningcorporatiebranche heeft geleid tot een intensivering van deze samenwerking. Vanaf 1 januari 2023 bieden beide partijen samen met OSRE een volledig digitale oplossing voor CRE-beheerders. Het innovatieve SaaS-CRM systeem van Embrace is volledig geïntegreerd met het ERP-systeem REMS van Aareon. Deze naadloze integratie biedt nieuwe mogelijkheden voor het efficiënt beheren en organiseren van klantcontact.

De toevoeging van Embrace CRM biedt o.a. een innovatief self-service klantportaal, waar huurders al hun zaken kunnen afhandelen, zoals een reparatieverzoek of een huuropzegging. De intelligente software van Embrace zorgt ervoor dat de telefonische druk op het KCC wordt verlaagd met tot 60%. Het self-service portaal faciliteert tevens 24/7 online dienstverlening.

De klantenservice verkrijgt met Embrace CRM een 360-graden klantbeeld. Alle relevante en beschikbare informatie vanuit REMS en verzoeken uit het klantportaal worden in een (1) scherm getoond! Uiteraard kunnen servicemedewerkers omnichannel al het klantcontact afhandelen: o.a. Whatsapp, Facebook, chatbots en e-mail.

De standaard Power BI-dashboards leveren real-time inzicht in klantcontact, en de performance van het klantcontactcenter. Daardoor kunnen beheerders bijsturen op uitzonderingen en het automatiseren van taakintensieve processen wordt op deze manier kinderlijk eenvoudig.

Bron: Aareon, Foto: Aareon