Umbrella, Embrace en NEH verbeteren support voor gezamenlijke klanten

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

De IT-bedrijven Umbrella en Embrace brachten een bezoek aan NEH om een demo te presenteren van hun gelijknamige producten, welke door bijna 15 klanten van NEH worden afgenomen. De focus van de sessie lag op het verbeteren van de support voor eindgebruikers, door efficiënte samenwerking tussen de servicedesks. 

De servicedesk van NEH werd in twee groepen gesplitst om ieder een sessie van twee uur bij te wonen. Middels de presentatie van Umbrella en Embrace, leerden de servicedesk medewerkers meer over wie de bedrijven zijn en wat de organisaties doen. Zo is nader kennis gemaakt met de producten Umbrella (dienstverleningssoftware voor corporaties) en Embrace (social business software).

Prioriteit van meldingen inschatten 
De servicedesks hebben samen gekeken naar oplossingen om de prioriteit van meldingen beter te kunnen inschatten. Sanne Bessem, servicedesk coördinator bij NEH, vertelt hierover: “De demo’s van de producten Umbrella en Embrace hebben onze servicedesk laten inzien wat de software precies doet, en vooral: wat de impact voor een gebruiker is als het niet werkt. Door dit inzicht kunnen wij een betere afweging maken in hoeverre een melding urgent is. Zo kunnen de servicedesks van NEH, Umbrella en Embrace onderling efficiënter schakelen.”

Overzicht per klant 
Een ander aspect dat bijdraagt aan de verbetering van de samenwerking, is dat NEH in de toekomst meldingen kan inschieten per klant. “Dit maakt het verwerken van meldingen voor de servicedesks makkelijker en overzichtelijker. Umbrella en Embrace kunnen straks precies inzien welke meldingen per klant zijn binnengekomen” vertelt Sanne.

Ook hebben de afdelingen een smoelenboek uitgewisseld, waarmee een gezicht bij de stem wordt gegeven. “Hierdoor krijgen we toch wat meer feeling met elkaar.”

Voor herhaling vatbaar 
Het initiatief van Umbrella en Embrace werd zo goed ontvangen, dat het idee is ontstaan om dit soort demosessies ook met andere externe partijen van NEH te organiseren. “Ik hoop dat andere partijen ook zo willen werken aan een goede samenwerking, met het oog op efficiënt klantsupport en het streven naar tevreden eindgebruikers”, aldus Sanne.

Bron: NEH | Foto: NEH