Arie de Jong en Petra de Rijk van Woondiensten Aarwoude heeft ons gevraagd ze te ondersteunen met een diepere digitaliseringsslag. Samen zijn we aan de slag gegaan. Een extra bedankje naar Petra de Rijk voor de fijne begeleiding.
Inmiddels maken ze gebruik van het aannemersportaal en de eerste start is gemaakt met zaakgericht werken (alle informatie van alle zaken zijn transparant beschikbaar voor zowel de huurder als de Klant Service Center medewerker).
Sinds maandag is ook het huurderportaal (Een huurder of woningzoekende kan via zijn persoonlijke login real-time gegevens inzien, een reparatieverzoek indienen of enige andere aanvraag starten) live. De volgende stap zijn de apps. Dit wordt ook mede mogelijk gemaakt in samenwerking met onze fijne partner Bright Answers.
Bron: Itris, Foto: Woondiensten Aarwoude
Wat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Maart 2024 - Huurderstevredenheid Inhoud Cécile Engelsma (WormerWonen): Huurderstevredenheid draagt bij aan ons bestaansrecht…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.