CorporatieGids Magazine

Voorblad Verstedelijking 1
Inhoudsopgave 2-3
Verleg de focus op de regio 4-5
Corporaties, verruil het gelijkheidsmodel voor het mensgerichte model 8-9
Europese miljoenen beschikbaar voor corporatiesector 12-13
Sterke online dienstverlening door het centraal stellen van de klant 16-17
Lerende organisatie: dus ook een lerend management 18-19
Hackathon: van leuke gadget naar innovatieversneller 20-21
Essentie van testen is zorgen voor een onverstoorde voortgang van de bedrijfsvoering 22-23
Ambitie corporatie centraal bij procesoptimalisatie 28-29
CorporatiePlein 2017: Innovatie over grenzen heen 30-31
Informatiebeveiliging:: zwakste schakel versterken door medewerkers bewust te maken 38-39
System-to-system uitvraag met als doel betere informatie en lagere administratieve lasten 42-43
Richten op één landelijk ICT-platform voor woningcorporaties in 2020 46-47
Toezichthouden: de kip of het ei 48-49
Uitzonderlijke klantbeleving zorgt voor connected customers 50-51
Automatiseren en standaardiseren informatievoorziening geen klein bier 54-55
De facilitaire, virtuele en mentale metamorfose van Woonbedrijf 58-59
De erfenis van Blok (en Plasterk) 62-63
RkJQdWJsaXNoZXIy Mzg5Mzg=